Friday 30 January 2015

Luahan Hati

               Assalamualaikum semua dan hai!! Semoga semua berada dalam sihat sejahtera...


       Sepatutnya memang sudah tidak boleh lagi menaip di sini..sebab kekangan masa yang ada ini untuk study sahaja..study gila-gila untuk subjek killer...(Biologi, Kimia, Fizik, Add Math). Sepatutnya laa..
      

     Tusyen kelas pun sepatutnya dah start  minggu ni..tapi disebabkan ada hal-hal tertentu so,next week la baru start... tapi sekarang Ell tak nak cakap pasal tu..tapi nak cakap mungkin selepas ini dah tak boleh selalu sangat buka blog ini..
    
   
 So,congratulation  kepada teman seperjuangan Ell yang boleh and tahu nak divide masa untuk study and jengah2 blog dia orang..bukan setakat jengah sahaja tapi boleh tulis entri baru lagi...bukan apa, Ell lepas ini akan jarang tulis entri baru lagi..biasanya Ell akan jengah blog ini seminggu sekali..tapi selepas ini mungkin akan jadi dua minggu sekali, 3 minggu sekali atau last2 sebulan  sekali, but sebenarnya kemungkinan besar akhir tahun nanti baru buka..entah laa just wait & see jer...nak2 lagi Ell baru sahaja ada blog ini...


Dalam pada masa yang sama pun, Ell ada masalah konflik perasaan..tak tahu pulak apa puncanya.. tapi bila check betul2 masalah ini macam berpunca dari Ell sendiri tapi macam tak..Ell harap sangat kawan Ell yang selalu sudi dengar cerita Ell masih lagi nak dengar cerita Ell..tpi Ell pun tak  nak susahkan siapa2..


Macam2 masalah konflik ada..dari kawan, family and mana-mana lagi..Ell ni pulak jenis orang yang cepat sentap..tapi still lagi buat macam tak ada apa-apa terjadi..but kena   fokus belajar jugak..semuaa yang Ell tulis ini adalah luahan hati Ell..tapi yang tak terluah tu adalagi dihati ini..mana boleh semua nak diluahkan kan? Nak teruskan menaip ni pun tangan Ell dah sakit ni..harap-harap dapat bersua lagi di sini..okey..terima kasih kerana sudi melawat blog ini and baca entri ini.....Bye..
Assalamualaikum!! :)

No comments:

Post a Comment