Tuesday, 23 December 2014

Dakwat Putih

Assalamuaikum semua dan hai!
Salam perkenalan dihulurkan kepada semua yang membaca....harap dapat terima dengan riang dan gembira.Sebenarnya saya tak tahu nak tulis apa..cuma saya harap kepada semua yang membaca entri ini tolonglah sambut salam perkenalan daripada saya.Sebenarnya ini adalah kali pertama saya menulis kat blog ni..mesti ada yang tertanya-tanya kenapa kan? Sebabnya nanti saya bagi tahu..sekarang ni saya nak cakap pasal DAKWAT PUTIH..mesti ada yang tak tahu sama ada wujud ke tidak dakwat putih kan? Saya cakap macam ni pun sebab saya dah tanya kawan-kawan saya..diaorang cakap macam ni.."rasanye ada" dan lagi sorang pulak cakap"ada kot..." Haahh...ayat-ayat macam tu sebenarnya menunjukkan bahawa diaorang ni tak sure dakwat putih ni wujud ke tak..so..terpulang kepada awak2 semua yang membaca..kalau rasanya wujud,emmm..wujudlah. Tapi kalau ragu-ragu..terpulanglah..ini semua hak awak..Tapi apa yang penting entri ini wujud atas sebab wujudnya DAKWAT PUTIH ni..huhu..saya harap awak semua yang membaca paham ye apa yang saya cuba saya sampaikan..hehehe... :):) nanti saya sambung pasal kenapa saya cakap ini kali pertama saya tulis kat sini..terimalah entri ini..jika ada salah dan silap harap dimaafkan..jika ada nak comment apa2..comment lah.. sebab saya budak baru belajar..

1 comment: